rustige dagen - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Esmee Logtenberg - WaarBenJij.nu rustige dagen - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Esmee Logtenberg - WaarBenJij.nu

rustige dagen

Door: esmeelogtenberg

Blijf op de hoogte en volg Esmee

20 September 2011 | Peru, Cuzco

Eigenlijk heb ik geen spectaculaire verhalen te vertellen... maar toch even snel een verhaaltje!

Donderdagavond gingen Ymkje en ik volgens onze Amerikaanse papa Steve(Steve is een meneer op leeftijd maar met energie voor 10),
te vroeg naar bed, dus we zouden wel een pyama party moeten gaan houden. Okee, het was ook nog maar half 8, werden teruggeroepen door Steve : Hey girls, come overhere... Haalde Steve voor elk een groot stuk chocolade uit zijn tas (anders konden wij geen pyamaparty houden)..

Vrijdag avond na de salsales te hebben bezichtigd door gegaan naar de Salsa bar. Als je goed salsa kan dansen dan ... WAUW! zelfs als 2 mannen met elkaar dansen!Onder het genot van een glas rum met een beetje cola (2 glazen voor 10 sol, dat is dus niets) gezellig met een grote groep naar de salsa gekeken.

Zaterdag met een heerlijk zonnetje, boek erbij en daarnaast ook mijn spaans boek een heerlijk rustige zaterdag gehad. Met veel studenten en vrijwilligers een relaxdag ingelast!

Zondag in de ochtend een stuk of 15 mensen uitgezwaaid, die voor een week les gingen volgen in de Sacred Valley, daarna even geskypt met het thuisfront en s middags een 3urige wandeling door het mooie Cuzco gemaakt. Elke keer kom je weer nieuwe mooie gebouwen, mensen en plekken tegen.

Gister een mindere dag, met migraine op bed, na veel slaap en mijn boek alweer half te hebben uitgelezen, was de maandag ook weer zo voorbij!

Vandaag weer opgeknapt en staks weer tijd voor spaans les. Nieuwe groep, dus ben benieuwd naar het niveau...en vanavond het afscheidsetentje van Steve. Dit moet spectaculair worden aangezien Steve een live band heeft geregeld en daarna er open bar is in het restaurant!

Vandaag is ook de dag dat ik over 7 dagen alweer in het vliegtuig naar huis zit, ja, ik heb mijn ticket omgeboekt en kom een maandje eerder weer naar Nederland. Het is mooi in Cuzco maar lang wegblijven in mijn eentje is het niet voor mij. 28 september land ik weer op Nederlandse bodem en kijk daar stiekem echt naar uit!

Maar eerst dit weekend nog met de trein en bus naar de machu piccu, daarnaast gaan we wel de wayna piccu beklimmen (die grote berg achterop elke foto van de machu piccu, jaaa dat is de wayna piccu)

Fotos volgen nog ! Tot snel! Liefs!!

  • 20 September 2011 - 16:51

    DIaz:

    wat kom je nu al terug.....
    Ben je wel optijd voor het bokbier seizoen in nederland

  • 20 September 2011 - 17:42

    Maureen:

    hey esmee,

    Geniet van je laatste week daar en hoop je gauw weer te spreken in nederland. Deze ervaring neemt niemand je meer af.

    liefs!!

  • 20 September 2011 - 18:25

    Esmee Logtenberg:

    ga ik zeker doen !! komt goed :)

  • 21 September 2011 - 04:22

    Berdien:

    ook al zijn is geen spectaculair verhaal voor jou, voor mij wel hoor.
    ik het super dat je daar zit en je stukjes te lezen.
    ik snap heel goed dat je weer terug wil, herkenbaar.
    mooie fotoo's ook weer.
    word je toch helemaal vrolijk van die kleurtjes van de kleding die zomaar aan de muur hangt.

    val niet van de berg af en vooral nog ff genieten.

    liefs

  • 21 September 2011 - 06:12

    Trainer Coach SMHC D:

    Dan nodig ik je graag uit voor de eerste training die je kunt op woensdagavond van 19.30 tot 21.00 uur in Raalte. :-)

  • 21 September 2011 - 06:39

    Jeanine:

    Hoi Es!
    Wat een leuke verhalen en foto's!
    Hoe bevalt tot nu toe alles?
    Volgende week alweer terug? Naja als het toch niet echt iets voor je is, moet je tenminste trots zijn dat je wel zoiets unieks hebt gedaan waar je voor altijd op terug kan kijken. Want in je eentje naar Peru is niet zomaar iets!

    Hoe gaat het met de Engelse lessen?
    Met Marloes ook al aantal keer afgesproken zag/las ik! Leuk joh! Nog steeds heel toevallig!
    Nou ben benieuwd naar je volgende verhaalen en foto's voor je weer naar (het koude) Nederland vertrekt;)

    Meid, geniet nog even!
    Enjoy!

    Liefs,,
    Jeanine

  • 21 September 2011 - 08:32

    Menno:

    Hey Es'

    Het klink allemaal heel cool. Geniet nog ff van je laatste weekje. Wil
    Graag je verhalen horen onder het genot van een borrel ;)

    Gr. Menno

  • 21 September 2011 - 14:41

    Esmee:

    @ Berdien! Herkenbaar he, ik moest toch ook wel even aan je denken! ;)
    @ Trainer-coach eerst even een weekje bijkomen?
    @ JEanine Het bevalt goed, Cuzco is echt een mooie stad met een mooie historie! Even nog een weekje genieten en dan weer terug in het Nederlandse. Spaanse lessen zijn nog steeds pittig, nog maar 3 te gaan.. en dan klaar. Indd een mooie ervaring waar ik trots op ben. Marloes indd ook gesproken, was gezellig, wrs nog ff salsa dansen vh weekend..
    @ Menno gaan we zeker doen, komt goed! Hockey je nog? of alleen maar zo af en toe?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Esmee

Actief sinds 06 Juni 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 10422

Voorgaande reizen:

02 September 2011 - 28 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: