kort verhaaltje - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Esmee Logtenberg - WaarBenJij.nu kort verhaaltje - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Esmee Logtenberg - WaarBenJij.nu

kort verhaaltje

Door: esmeelogtenberg

Blijf op de hoogte en volg Esmee

15 September 2011 | Peru, Cuzco

Even om te laten weten dat als het regent, onweert en hagelt in cuzco, je nog mooie plaatjes en leuke verhaaltjes kan schrijven.

Dinsdagavond het locale drankje, samen met de chefkok en veel andere studenten gemaakt : pisco souer. Sommige mensen vinden dit lekker, maar andere ook niet. veel drank en het eiwit van een ei zijn oa de ingredienten. Niet mijn ding, geef mij maar een cerveza! Na onze les pisco souer lekker op tijd naar bed gegaan (aangezien het hier om 17.00 koud en donker wordt, is het vrij normaal dat de meeste mensen om 20.00 al in bed liggen, ja zelfs ik)

Woensdag weer een lesdag gehad, doordat mijn lerares Nancy rustig en goed uitlegt pik ik veel meer op dan vorige week. Dat is fijn ( zo kom ik ook nog thuis met een mondje spaans).
smiddag bakken met regen, onweer en hagel, maar dat hield Ymkje en mij niet tegen om het weer te trotseren en naar de locale markt te lopen.. wel in ruil voor een Baileys Hot Chocolate, nog nooit gehad, maar o wat lekker !!!
Hier in Cuzco als je een drankje drinkt, zit er ong 70% aan in alcohol en 30% met de rest van je mixje. Met warme wangentjes en al weer terug gelopen en gister wederom op tijd naar bed, om lekker mijn boek uit te lezen..l

Vannacht weer eens goed geslapen, wat erg fijn is en vannochtend de lessen alweer gehad. Vanmiddag maar weer eens aan de studie en skypen met het thuisfront!

xx

  • 15 September 2011 - 18:07

    Berdien:

    jeetje het valt daar echt met bakken uit de lucht hé.
    klinkt lekker zo'n baileys hot chocolate, gaan we hier ook een keer proberen als je weer terug bent.

    liefs

  • 15 September 2011 - 19:48

    Heino:

    Wat een mooie rode kever!

  • 15 September 2011 - 20:56

    Esmee Logtenberg:

    gaan we zeker doen Berdien!!
    Overal hier van die raare auto´s !!

  • 16 September 2011 - 07:37

    Maureen:

    denk je even niet in nederland te zijn ivm de regen, regend het daar ook. Maar dan smaakt de baileys hot chocolate extra lekker.

    liefs

  • 16 September 2011 - 16:51

    Whitley:

    Dag lieve Es!!

    Toch eindelijk een berichtje van mij sorry sorry, kats geen tijd gehad om alles te lezen!!
    Hoe is het met je? Heb je verhalen gelezen en je foto's bekeken ziet er goed uit!!!
    Mis je wel hoor.. Geniet van je tijd daar want voor je het weet sta je weer in nederland;)
    Vanaf nu hou ik je meer in de gaten dat beloof ik je plechtig.. Tot je volgende verhaal!

    Liefs, Whitley

  • 16 September 2011 - 17:51

    Whitley:

    Oja, vergeten te vertellen;) Was van de week bij me oma in het ziekenhuis(Almelo;) ) en ze vroeg waar ik werkte was er op dat moment net een verpleegster bezig met haar arm haha was dat jou tante!! Grappig he vond ik wel:P

  • 20 September 2011 - 10:34

    Marjon:

    He Esmee
    Al een tijdje niet gevolgt maar zo te zien aan al de mooie foto`s en verhalen heb je het er erg naar de zin.
    Krijg zo weer zin in vakantie.
    Het spaans al onder de knie? Verwacht wel een praatje terug in het spaans hoor!
    Veel liefs en geniet ervan.
    Marjon

  • 20 September 2011 - 15:13

    Esmee:

    haa marjon!
    leuk dat je even kwam neuzen!!
    hier gaat het goed, weer is wel wisselend, maar ok! dat krijg je als je op zo{n hoogte zit !
    Spaans ja,, is wel een lastige taal! dus we zullen zien !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Esmee

Actief sinds 06 Juni 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 10426

Voorgaande reizen:

02 September 2011 - 28 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: