dag 5&6 - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Esmee Logtenberg - WaarBenJij.nu dag 5&6 - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Esmee Logtenberg - WaarBenJij.nu

dag 5&6

Door: esmeelogtenberg

Blijf op de hoogte en volg Esmee

07 September 2011 | Peru, Cuzco

Weer 2 dagen voorbij met spaans les, marktjes bezoeken, lekker eten, huiswerk maken en een lange mooi wandeling naar een groot beeld boven op een berg.
Het spaans gaat wel goed, pittig maar leuk. Elke dag 4 uur les en daarna je huiswerk maken, zo leer je een hele hoop in een paar dagen!
Eergister een rustig dagje gehad, en gister na lestijd een lange mooie wandeling gemaakt boven op een berg. Onderweg ezels en alpaca{s tegengekomen, off road en berg op geklommen, daar aangekomen buiten adem en al, een groot santiago beeld bewonderd. De rust, mooie natuur en uitzicht zijn overweldigend, zo dat je er hele dagen kunt zitten.
Vandaag is het een warme dag, en vanavond wordt er een latijns- amerikaanse film gedraaid.
Er is hier genoeg te zien, mensen zo mooi gekleed en de natuur geweldig.
Ik begin steeds meer aan de hoogte te wennen, maar toch elke dag de heuvel op naar mijn leer/slaapplek blijft een leuke onderneming.

Lieve schatten, foto{s volgen snel!

• 07 September 2011 - 20:45

Nienke:

Heyy Esmee,
    Wat een leuk verslag weer. Je hoeft je daar, zo te lezen, niet te vervelen.
    Ben benieuwd naar de foto's.
    Geniet ervan.
    x Nienke

• 08 September 2011 - 11:37

Berdien:

hoi esmee,

ik had nog niks van je gelezen, maar je schrijft leuk.
    ben stiekem wel een beetje jaloers op je.
    had ik niet mee gekund in je rugzak?
    maak er een leuke tijd van en ik ga je zeker volgen!

liefs

• 08 September 2011 - 11:37

Joske:

Wat een mooie foto's en mooie omgeving. Zo te lezen is het weer een stuk beter dan hier. Het regend hier de hele dag! Veel plezier daar nog en ben benieuwd naar de volgende foto's

• 08 September 2011 - 12:41

Maureen:

Hey Esmee,

De foto's zien er goed uit. Zo te lezen vermaak jij je wel. Succes verder met spaanse les en ik zie uit naar je volgende verhaal.

Liefs

• 08 September 2011 - 16:49

Linda B:

hoi hoi,
    ik dacht even kijken hoe je het maakt daar, net als de meeste anderen stiekum een beetje jaloers op je! het ziet er prachtig uit daar, geniet ervan!
    groetjes linda , (visusgroep)

• 08 September 2011 - 21:05

Esmee:

Leuk om al jullie reacties te lezen, ik blijf zeker schrijven!!! En berdien volgende keer mag jij ook mee in jou rugzak!! haha!!
    Liefs Es

• 10 September 2011 - 19:13

Joost:

Het ziet er daar echt leuk uit. Zo te horen gaat het super daar. De tijd gaat snel, Geniet er daarom nog heel erg van !! xx

• 10 September 2011 - 20:35

Wendy:

Hé Esmee!

Superleuk om je verhalen te lezen en foto's te zien! Wat een geweldige omgeving! Geniet ervan meid!! En ons niet teveel missen hè?! ;)

xxx